Waterv

10 mei 2018 - Baños de Agua Santa, Ecuador

9 Mei,

Bueunos dias, we moeten helaas vertrekken uit dit prachtige verblijf waar we vele mooie dieren en andere dingen hebben gezien en beleefd.
Het regent enorm vandaag en we gaan snel de kano in die ons terug brengt naar de plek waar we op waren gestapt. Quermo onze chauffeur haalt de bus en laat ons er in. Nadat de a derde reizigers er zijn met Tim onze gids vertrekken we naar Banos, dat is een leuk gezellig plaatsje tussen Quito en Guayaquil in en is heel populair omdat er veel te doen is.De rit duurt ongeveer vier uur en na twee uur houden we een stop en later nog een bij een uitkijk punt van een rivier. We komen aan in een leuk gezellig restaurant voor weer een heerlijke lunch en maken daarna een wandeling naar een inmense waterval Cascade de Agoyan wat een mooi gezicht is dat en wat een geweld levert dat op prachtig om te zien. Het regent nog steeds en gaan weer snel de bus in en gaan naar ons hotel. Wat is dit weer erg mooi en zo sfeervol! Tim geeft ons een tour door de stad om ons een beetje weg wijs te maken, we blijven hier immers twee nachten ( leuk stadje). Wij gaan nog even terug naar het hotel want moet natuurlijk wel ff bij blijven met mn logger. Dan gaan we bij Blah blah een heerlijk broodje eten met een natuurlijk cerveza en een vino tinto 😉.

Noche. 😴😴😴😴

1. Gonny &Hennie:
    10 mei 2018
    Mooie naam blad blah! Geniet er er van
  2. Ingrid:
    10 mei 2018
    Zo te lezen worden jullie goed vermaakt en zien jullie een hoop mooie dingen..waar zijn de foto's van de waterval..ben erg nieuwsgierig hoe die er uit zien. Geniet nog lekker, xxjes van ons
  3. Aat Redel:
    hi Coby en Luut.
    Ziet er prachtig uit allemaal. veel plezier nog.
    Groetjes Aat