Dagje voor ons zelf.

13 mei 2018 - Cuenca, Ecuador

13 Mei,

Na het ontbijt van vanmorgen konden iets langer blijven liggen, krijgen we een citytrip met de bus Tim laat ons de high light zien onder andere van de nieuwe en oude kathedraal, de toeristen en bloemen markt wat musea en gaan naar een uitzichtpunt waar we Cuenca van de top kunnen zien . We gaan naar een fabriek waar ze hoeden maken met het zelfde matriaal van de palmblad wat Franklin ons had laten zien in de jungle,leuk om te zien . En gaan natuurlijk ook hoedjes passen.Dan gaan we terug naar het hotel en zijn de rest van de dag lekker vrij te doen wat we willen. Dus gaan we lekker saampjes de stad verkennen komen in de nieuwe kerk waar net een ceremonie plaats vind. De kerk is enorm en aangepast met verschillende TV schermen. Het is een schittert iets veel pracht en praal. Gaan nog even park in en bezoeken de markten is niet veel bijzonders dus even na wat gelopen te hebben eindigen we in een pub. Wat heel gezellig was . Gaan nog even de supermarkt in moeten voor morgen de lunch kopen want morgen is er onderweg geen goede locatie om te lunchen. Gaan nu lekker chillen in de kamer. Buenos tades. 🦋

1. Ingrid:
    14 mei 2018
    Lijken wel die hoedjes die we in Zakythos op hadden. hihi Geniet nog maar lekker.xx